Przejdź do głównej zawartości

Hi y'all / Cześć Wam wszystkim

Witam na moim blogu! Miło, że tu zajrzeliście. :D Z pewnością chcielibyście wiedzieć, o czym będzie tu mowa. Cóż... Ja sama nie określiłam celu, w kierunku którego będę zmierzać. Mam oczywiście pewien plan, który na pewno będzie ulegał modyfikacjom. Nie mniej jednak jednym z kierunków będzie zdrowy styl życia. Na swoim blogu chciałabym się przyjrzeć codziennym sprawom, tym, z czym konfrontujemy się na co dzień. Oto w tym miejscu znajdą się posty nam bliskie, których lektura będzie przyjemnością.
Byłabym wdzięczna, gdybyście podsunęli jakiś temat, o którym chcielibyście przeczytać, dowiedzieć się więcej. Niech ten blog będzie naszym wspólnym dziełem! Śmiało, piszcie w komentarzach, co o tym myślicie.
Wasza Alice :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dietspotlight

Mam ogromną przyjemność przedstawić Wam stronę internetową, która dostarcza aktualnych, kompleksowych informacji na temat diet, suplementów i programów fitness jako narzędzie mające na zadanie pomóc w walce ze wzrastającą na świecie epidemią otyłości. Team Dietspotlight zajmuje się również takimi programami jak "Feed a Child", skupiający się na temacie dzieci niedożywionych. Jeżeli chcecie jeszcze bardziej zagłębić się w temat zdrowego stylu życia, poznać ciekawostki koniecznie zajrzyjcie na  http://www.dietspotlight.com/ Serdecznie zapraszam do lektury :)